środa, 18 sierpnia 2010

Zwykłe zeszyty precz!



Niektórzy ludzie piszą pamiętniki, mają swoje zeszyty na różne zapiski, rysunki i wierszyki. W całym swoim życiu mniej więcej 100 razy zakładałam pamiętnik, stanowczo postanowiwszy zapisywać skrupulatnie wszystko, co zapisać należało- która dziewczyna w szkole kogo obgaduje i w kim jest zakochana. Nieco później, będąc już osobą na tyle dojrzałą by zrozumieć swoje własne głupie zachowania, zakładałam takie tajne zeszyty żeby zapisywać w nich swoje wiersze, potem formowałam z nich wręcz tomiki poezyj. No cóż, z idiotyzmu na szczęście często się wyrasta (mam nadzieję, że i mnie to spotkało, nie mnie jednak to oceniać) ale dziś zobaczyłam coś, co sprawiło, że znowu zapragnęłam pisać pamiętnik (mam kalendarz, w którym czasem piszę jakieś nieistotne bzdury, ale to nie to samo).Zawsze miałam jakiegoś absurdalnego bzika na punkcie rzeczy, które generalnie można by określić jako stare, jakieś zaśniedziałe łańcuszki, które wynajdywałam u babci w szafce, stare książki w grubych, biblijno podobnych oprawach ze złotymi tłoczeniami, stare bibeloty, broszki z kameą i tym podobne rzeczy. Najbardziej jednak zawsze fascynowały mnie książki- była w nich zawarta jakaś historia, ktoś je czytał i przeżywał to, co tam napisano, idealnie byłoby gdyby taka księga miała jakieś zapiski na marginesie, wykonane koniecznie piórem i pięknym, staroświeckim charakterem pisma (dziwacy są wśród nas:D ). Szukając czegoś na Allegro znalazłam absolutnie cudowne, nieziemskie notesy Paperblanks. Można kupić taki z motywem starej biblii Gutenberga (boskie) albo z manuskryptami wielkich pisarzy i innych znanych ludzi (Brontë, Mozart, Balzac), są też z przepięknym roślinnym motywem- w takim zeszycie mogłabym zacząć znowu pisać pamiętnik albo pisać w nim cokolwiek- samo trzymanie go w rękach i patrzenie na niego będzie niesamowitym doznaniem :) Już wiem, co chcę na Gwiazdkę ;)





"Biblia Gutenberga" -cudo







z kolekcji "Embellished Manuscripts"


"Brocaded paper"



"Cartella"



"Floral Cascade"


"Grolier Ornamentali" i "Romantic Sensibility"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz