poniedziałek, 23 stycznia 2012

Mania kupowania

Chciałabym uniknąć manii wiosennego kupowania wszystkiego, co jasne, lekkie i nie kojarzące się z zimą. Robienie wcześniejszego planu jednak się sprawdza i pozwala zaoszczędzić na niepotrzebnych pierdołach, które "wpadły mi w oko". Na wiosnę planuję więc kupić klasyczny trencz, może beżową lub białą torebkę, ale podoba mi się też brązowo-zielona Primark :) Torebki Primark to moja nowa obsesja, prawie wszystkie mi się podobają, zwłaszcza te w typowo angielskim stylu, w kratę. Od jakiegoś czasu zbieram się też do kupienia zwykłej białej koszuli, bo aż wstyd jej nie mieć. Buty jak zwykle kupię brązowe, to już chyba u mnie tradycja, wszystkie moje buty są w kolorze karmelu albo nude.
A jeśli uda mi się wstać wcześnie w przyszłą niedzielę, wybieramy się na targ staroci pod Halą Targową, o którym pisała Styledigger :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz