środa, 18 stycznia 2012

Vivienne Westwood Anglomania



Vivienne Westwood to jedna z najbardziej fascynujących kobiet, jakie kiedykolwiek
chodziły po ziemi, podziwiam ją od lat, od kiedy po raz pierwszy zobaczyłam
w moim ukochanym serialu "Seks w wielkim mieście" główną bohaterkę, Carrie
w cudownym kostiumie w paski. Tak długo szukałam informacji, skąd może ten
strój pochodzić, że straciłam nadzieję. Któregoś pięknego dnia trafiłam na jakiś blog
fanki serialu i tam znalazłam odpowiedź: to Vivienne Westwood, kolekcja Anglomania.
Charakterystyczny dla Vivienne wykładany dekolt, sylwetka z mocno zaznaczoną talią,
często krata. Anglomania to rebeliancka elegancja. WSZYSTKO mi się podoba, a to chyba
niezwykłe. Za każdą z tych rzeczy sprzedam duszę diabłu :p


Carrie Bradshaw w TYM kostiumie:)




Bluzka Poppy- MARZENIE












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz